Chcielibyśmy podzielić się aktualizacją na temat aktualnej sytuacji dotyczącej wypłat górniczych dla operacji Flits Miner. Wygląda na to, że nagrody za kopanie są drastycznie zmniejszane z powodu różnych problemów technicznych z ich sprzętem.
Dostawca serwerów zarządzający instalacją sprzętu Flits został dotknięty wieloma różnymi problemami technicznymi, w wyniku czego nagrody za wydobycie zostały drastycznie obniżone. Nie tylko zostali skonfrontowani z wadliwymi górnikami i problemami elektrycznymi podczas operacji, ale wydaje się również, że ich dostawca ma trudności z informowaniem swoich inwestorów i partnerów na bieżąco o sytuacji.
We wcześniejszej aktualizacji informowali już inwestorów, że mają uszkodzony sprzęt, który wymaga naprawy. Przedstawiona im oś czasu obejmowała jeden tydzień badań w celu znalezienia problemu i, jeśli problem da się naprawić, naprawa zajęłaby kolejny tydzień. W międzyczasie minął miesiąc, a oni jeszcze nie otrzymaliśmy aktualizacji o sytuacji i stanie sprzętu. Śledzili tę sytuację, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi ani aktualizacji.
Aby lepiej zrozumieć skalę tej sytuacji, dokonali przeglądu aktualnego stanu:
- Wadliwy sprzęt, który należy naprawić, trwa dłużej niż oszacowanie otrzymane od dostawcy;
- Komunikacja z tym dostawcą jest w tej chwili bardzo trudna, ponieważ nie otrzymujemy dalszych informacji na temat naszych próśb;
- Dostawca udostępnił kilka oświadczeń w zeszłym miesiącu, w których informuje użytkowników, że borykają się z problemami z elektrycznością i zasilaniem w swojej witrynie, co oznacza, że górnicy często są offline lub nie działają prawidłowo;
- Widzieli różnych partnerów zmagających się z tym samym dostawcą, z którym współpracują, i słyszeli różne historie o możliwych problemach.
W związku z powyższymi punktami, z przykrością informujemy użytkowników, że płatności zostaną zredukowane do minimum, że płatności mogą być opóźnione i może nie być płatności przez kilka tygodni.
Zrobią wszystko, co w ich mocy, aby inwestorzy byli na bieżąco z informacjami i działają w ich najlepszym interesie. Skontaktują się z ich dostawcą i mają nadzieję, że będą w stanie udzielić jasnych odpowiedzi i poprawić sytuację. Chcieliby również podkreślić fakt, że niektórzy użytkownicy nie otrzymują swoich zarobków w BTC, ponieważ łączna kwota nie przekracza progu. W związku z tym zarobki użytkownika są przyznawane użytkownikowi, ale nie można ich wypłacić, dopóki łączne zarobki z kilku tygodni nie przekroczą progu wypłaty i mogą zostać przekazane do portfela użytkownika.
Przepraszają za niedogodności…
To powiedziawszy, otworzyli również aktywne dochodzenie w sprawie tego konkretnego dostawcy w celu zbadania przedstawionej przez niego sytuacji, aby upewnić się, że udostępniane informacje są dokładne. Aby proaktywnie rozwiązać ten problem, zespół odbędzie w tym tygodniu oficjalne spotkanie, aby omówić trwałość tej operacji w aplikacji Flits Wallet i w razie potrzeby przedstawić inwestorom plan awaryjny.
Niestety sytuacja rozwija się w ten sposób, ale chcieliby informować użytkowników na bieżąco o sytuacji i upewnić się, że prezentowane są prawidłowe informacje. Proszę zrozumieć, że nie będą tolerować żadnego FUD, dopóki nadal badają ten problem.
Dziękuję za uwagę.
Miłego tyczenia !
Jeśli szukasz ogólnych informacji na temat kryptowaluty, wiadomości kryptograficznych, wskazówek, przewodników, strategii, fintech, nowych technologii, przestrzeni handlowej, inwestycji w krypto i wielu innych? CryptoMining.com.pl to miejsce, do którego należy się wracać. Odwiedzaj naszą stronę oraz nasze media społecznościowe, również zapisz się do naszego newslettera, abyśmy mogli wspólnie wywierać wpływ na rozwijającą się technologie blockchain.
Bądź na bieżąco! ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTER’A
Norbert
[crypto-donation-box]
NOWE KOMENTARZE