page contents
CryptoTab Bitcoin Kanga kantor giełda 2
Udostępnij

W ciągu ostatnich kilku tygodni widzieliśmy wiele pytań w naszych kanałach, a także zauważyliśmy, że wielu naszych użytkowników nadal korzysta z kanałów społeczności, aby skontaktować się z zespołem w sprawie problemów technicznych z ich aplikacją. Chcielibyśmy omówić niektóre z tych tematów. Chcemy również przedstawić aktualne informacje na temat wydobycia, nowej strony internetowej i V5.0 portfela Flits.

Wsparcie

Po pierwsze, chcielibyśmy ponownie podkreślić fakt, że kanały społeczności Flits nie są wykorzystywane do zapewniania aktywnego wsparcia związanego z aplikacją Flits Wallet. Oczywiście istnieją pewne rodzaje pytań, w których użytkownicy mogą sobie nawzajem pomagać, a społeczność może czasami udzielać szybszej odpowiedzi niż zespół wsparcia. Ale proszę zrozumieć, że robienie tego wiąże się z ryzykiem, ponieważ w momencie publikowania pytania wiedzą, że w ich kanałach czają się bardzo oddane postacie, które są gotowe spróbować oszukać użytkowników Flits. Dlatego dla własnego bezpieczeństwa zawsze lepiej jest skorzystać z systemu wsparcia Flits w aplikacji, w której mogą chronić użytkowników przed tymi oszustami.

Górnictwo

Jak zauważyło już wielu użytkowników zajmujących się wydobyciem, obecnie płatności są znacznie niższe i mniej regularne niż dotychczas. Powodem tego jest spadek wartości BTC, ale co ważniejsze, bieżące problemy z dostawcą wydobycia. Kilka tygodni temu podzieliliśmy się obszernym i jasnym oświadczeniem na temat sytuacji i obiecaliśmy zagłębić się w to i zrozumieć, co dokładnie się dzieje. W tej chwili nie mamy dużo więcej dostępnych informacji, ale możemy również stwierdzić, że od tego czasu sytuacja się nie poprawiła. W tej chwili duża część ich górników nadal jest „załamana” i nie otrzymali żadnych aktualizacji dotyczących ich poprzednich próśb. Wygląda na to, że wprowadzane są ulepszenia, ale mają do czynienia z bieżącą konserwacją, brakiem komunikacji, brakiem zaangażowania, nieregularne płatności, wiele przestojów, wiele problemów związanych z systemem i ogólnie słaba interakcja z klientem i opieką. Wszystko razem źle odbija się na aplikacji Flits Wallet i doświadczeniem z ich produktami. Będą dalej szukać dialogu i zobaczą, co mogą zrobić dla użytkowników, ale także proszą o uszanowanie sytuacji i zrozumienie, co się dzieje. Póki co płatności są nadal dokonywane, może nie tak dużo, jak chcieliby użytkownicy, ale działają tak długo, jak długo operacja jest wykonalna.

Strona portfela Flits

Z dumą ogłaszamy, że robią duże postępy z nową stroną internetową! Nowa strona internetowa Flits będzie centrum komunikacji ze społecznością i użytkownikami. Nowa strona internetowa będzie pełniła funkcję huba z wszystkimi informacjami o projekcie, ale także będzie służyła dzieleniu się i otrzymywaniu informacji od społeczności. Ogólnie rzecz biorąc, strona internetowa ma bardziej przejrzysty i niepowtarzalny wygląd, który lepiej pasuje do nowego stylu aplikacji i jest całkowicie oparta na tożsamości marki Flits, którą stworzyli na początku tego roku. Dzięki nowej aplikacji i nowej stronie internetowej The Flits Wallet coraz bardziej kształtuje się jako profesjonalna marka Fintech.

Aktualizacja w połowie grudnia Flits Wallet 1

Aktualizacja w połowie grudnia Flits Wallet 2

Flits Portfel V5.0

W tej chwili wszyscy beta testerzy zostali dodani do dedykowanej grupy w Discord i teraz czekają na dalsze instrukcje. Jak zawsze napotkali również drobne problemy z wydaniem wersji beta aplikacji, ponieważ obsługują wiele starszych wersji systemu operacyjnego (zwłaszcza) Androida i iOS. Ponieważ obsługują tak dużą różnorodność kompatybilności urządzeń, nie są jeszcze w stanie wypchnąć wersji beta aplikacji. Skontaktowali się już z kilkoma doradcami zewnętrznymi, którzy będą mogli pomóc w tej sprawie. W międzyczasie przyjrzą się również rozwiązaniu, które powinno rozwiązać ten problem również w przyszłości.

Pytania i odpowiedzi

Widzieli również wiele powracających pytań od użytkowników w ciągu ostatnich kilku tygodni, na wiele z nich odpowiedzi już znalazły się w poprzednich ogłoszeniach zespołu, ale rozumieją, że nie wszyscy je czytali. Dlatego podsumowali niektóre z tych pytań w małym Q&A:

1. P: „Dlaczego przetwarzanie Swap trwa tak długo?”

A: Zamiana w aplikacji Flits Wallet nie jest system natychmiastowej wymiany, system korzysta z zewnętrznego API z giełdą (obecnie Graviex). Na podstawie księgi zleceń tej giełdy przeprowadzana jest zamiana, co oznacza, że ​​wszystko zależy od podaży i popytu na monetę, którą próbujesz zamienić w momencie dokonywania zamiany. To powiedziawszy, od kilku tygodni mamy problem z niepoprawnym działaniem API Graviex, w wyniku czego dokonujemy zamiany, ale są one niewłaściwie przekazywane do naszego systemu, co powoduje, że się zacinają. W takim przypadku zamiana użytkownika jest ręcznie przetwarzana przez zespół techniczny. Jesteśmy świadomi tego problemu i znalezienie odpowiedniego rozwiązania wymaga wielu naszych zasobów, ale w wersji 5.0 aplikacji zostanie to rozwiązane.

2. P: „Dlaczego wypłaty za wydobycie trwają tak długo i dlaczego nagroda jest niższa?”

O: Na to pytanie odpowiedziano już wiele razy, ale wciąż pojawia się na naszych kanałach. W tej chwili mamy problemy z operacją wydobywczą prowadzoną przez stronę trzecią. Ponieważ nie jesteśmy pewni, na czym dokładnie polega problem, przyglądamy się temu i informujemy społeczność na bieżąco. Ponieważ duża część naszych górników uległa awarii, bez żadnych wyjaśnień ani dowodów na poparcie tego oczekujemy teraz od nich dalszych informacji.

3. P: „Kiedy nowa aplikacja zostanie wydana?”

Odp.: Naszym celem jest udostępnienie aplikacji w styczniu 2022 r., ponieważ chcemy poświęcić trochę czasu na szczegółowe przetestowanie nowej aplikacji i musimy pamiętać, że wydania aplikacji są nadal nieco opóźnione z powodu Covid-19 i faktu, że zbliżamy się do sezonu wakacyjnego również. Aby upewnić się, że nowa aplikacja działa w 100% poprawnie, uważamy, że można bezpiecznie powiedzieć, że nowa aplikacja zostanie oficjalnie wydana i dostępna będzie w styczniu 2022 r.

4. P: „Dlaczego moje węzły zostały zrestartowane?”

O: W związku z niezapowiedzianą konserwacją serwera przez jednego z naszych usługodawców, ok. 2 tys. 80% naszej struktury serwerów przeszło w tryb offline na 45-60 minut w ciągu 3-4 dni. Z tego powodu niektórzy użytkownicy mogli mieć węzły, które przeszły w tryb offline lub węzły nie zapewniały już nagród. W międzyczasie udało nam się ponownie uruchomić większość tych węzłów i gotowych do uruchomienia przez użytkowników.

 

Miłego tyczenia !

Jeśli szukasz ogólnych informacji na temat kryptowaluty, wiadomości kryptograficznych, wskazówek, przewodników, strategii, fintech, nowych technologii, przestrzeni handlowej, inwestycji w krypto i wielu innych? CryptoMining.com.pl to miejsce, do którego należy się wracać. Odwiedzaj naszą stronę oraz nasze media społecznościowe, również zapisz się do naszego newslettera, abyśmy mogli wspólnie wywierać wpływ na rozwijającą się technologie blockchain.


Bądź na bieżąco!  ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTER’A

Norbert

[crypto-donation-box]

Wasza ocena
[GŁOSÓW: 0 OCENA: 0]

Udostępnij
Napisz do Nas
KURS CRYPTO